Sunday, January 4, 2009

semalam punye semalam! :PP

rase mcm da lame x blogging! ahah. oke oke. mcm biase tolong ibu kat koperasi. mmg penat sgt. x sempat2 nak beli barang sekolah. then, balik je dr sekolah tu, kitorang kene balik lambat so, decided nak pegi IOI. ahha. konon nak tgk cite bedtime stories :PP then, cepat2 text ali n ezzat also amirul, ajak die pegi skali. tp, amirul ngan ezzat x pegi. ali dengan fit yg pegi. kitorang(aku,mashi,fatimah,baby) jumpe ali ngan fit dkat IOI lps semayang jumaat.

time kitorang kat sane sementare tunggu bedtie stories start, tibe2 je ade minah2 bodo yg x tentu psl bajet cantek padahal muke mcm indon ni, dgn geng2 die tibe kate "konon pakai tudung tp perangai tergedik2" hahah aku sgt la x paham kenape die ckp mcm tu, aku mmg da kurang sabar bile die lalu2 depan kitorang then terjerit mcm org x cukup sifat.da r bedak bertempek tempek rambut panjang gile pastu pegang2 rambut. (nasib baik la kutu itu kecik dan x buleh dilihat) haha. aku sabar je, nasib baik mashi ade. aku ni bukan suke nak gaduh2 ni, mcm bodo je knal pun x nak gaduh2 jerit2. mcm bangang. haha. da r kat IOI! aku sgt bersimpati! :P then, mase balik tu, kitorang terpakse naik rapid, nampak minah sakai tu lg. kitorang buwat bodo je. lps tu, die lalu depan kitorang. tibe2 sorang ni stop n pegang baby, aku ingat die nak cari gaduh psl sebelum tu fatimah ckp mcm ni "die nak dtg, mesti aku kene langgar jap gi, xpe, aku berani" ala2 mcm tu la ayat die :P ahha. die pegang baby je,mule2, adek aku nak je kate "eh ape ni, body contact 2x" last2, adek aku terus ckp "anura".................................. la! mau aku tergelak mcm org gile kat situ! rupe2 nye salah sorang dr minah sakai tu adelah kwn lame baby yg da berubah gile2! x malu ke die hah! ahha, cube la korang sume bayangkan! skarang die skolah batu 14. lol

No comments: