Sunday, December 28, 2008

UiTM shah alam

ari ni aku ikut ibu hantar maksu pegi daftar kolej kat UiTM Shah Alam. sebelum tu, kitorang hantar kakngah pergi kerje dulu. but, kakngah tu lapar pulak. nak makan sizzling giant! ahha. so, kitorang pun pegi la singgah giant. makan2 then, blah. hantar kakngah, lps tu, pegi shah alam hantar maksu. lame gile la nak tunggu maksu nye daftar2 tu. bagai mahu tercabut kesabaran menunggu. so, aku beli majalah remaja. bg mengisi mase lapang. da busan sgt. ahha. da lame kemudian, maksu pun da siap daftar, aku kene plak angkat brg2 die. nasib baik dpt asrama tingkat 1 je. kalaw x mati r aku! ahah. aku ngakat beg baju die. mahu tercabut lengan aku. sampai je bilik, kekurusan aku dpt di kesan. angkat beg maksu mmg bekessan utk aku kuruskan badan. sebab sampai sane, seluar aku da longgar dgn beberape inci yg x dpt di kesan. ahha. terima kasih maksu :P. x de r. setakat angkat beg je, mane nak kurus. da r td makan nasi ayam, pastu, makan roti 2 kali,cincau ngan air grape beserte kropok! nak kurus la sgt. ahha. tp, pape pun. aku tetap happy ari ni kerane dpt berjalan walupun hajat nak gi SACC mall x kesampaian. tp, aku x lah duk umah je. n aku x dpt nak lupekan tym ibu **** dan selipar jepun! :P haha


No comments: