Wednesday, December 31, 2008

suprisedd :o

tgk da ramai je org kat bawah(blokA). so, aku ngan mashi pun turun. berdebar debar ouh. ahah sampai kat bwh je, c.ghalib yg aku sayang, terus pergi kat aku then ckp r yg aku mengecewekan die, then, die ckp aku org pertame yg die tgk dulu psl die agak aku x kan dpt A. pastu, dgn poyo nye die ckp aku mengecewekan. so, aku mmg da takut yg teramat mase tu :P bratur la kan. mashi amek dulu, tym mashi da dpt result die, aku da takut sgt. psl die dpt 8, so, aku takut je kalaw aku x dpt. haha, bile da dpt tu, air mate aku bertakung mcm tangki air yg da penuh. c.ghalib yg td konon2 kecewe pigi gelak2. aku mmg sgt terkejut pluss happy gile! ahah mashi peluk aku, die kate bangge. ahha then, khatty dtg, die peluk aku n say tahniah. btul ke aku dgr nih? mmg tu je yg aku pikir tym tu. ahha.. tym tu, bercampur baur perasaan aku. haha. terharu pun ade. lps tu, aku terus pegi koperasi, mesti r nak ckp ngan ibu berite mengejut haha.

sampai kat koperasi, aku kunun2 nak la blakun siket. konon2 sedih coz result teruk. pastu, dlm2 ramai pelanggan tu, ibu tgk result aku terus peluk aku dan menangis, adek aku plak, mcm bese r die gi jerit. org2 yg nak beli2 tu sume terkejut then jengket2 n tanye knape2. ahha. mmg memalukan! lps tu, ibu da nak kire2 pun susah. ibu masuk bilik dlm tu skejap, nanges. :P

ape ape pun, aku sgt happy hari ni! byk gile org call, aku sampai da penat nak jwb.tahniah kpd 24 org yg straight A's tu, n x lupe kpd yg laen2 :)) alhamdulillah byk2!


No comments: