Thursday, December 11, 2008

negeri sembilan

today,early morning lg,aku da bangun coz nak balek kampung belah babah.after breakfast,i mandi2 then,terus jalan..

dekat kampung..we stayed at my cousin's house,umah acek...coz,rumah kampung x siap lg..so,menetap situ saje dulu..kitorang balek n9 pown utk tgk pekembangan rumah tu...N!!!!so many changes!no rumah papan lagi!!but, better than dulu.. kalaw dulu, rumah tu da teruk n nanty x de sape pulak yg duduk.. so, kasi tukar cantek sket, supaye sumorang nak balek kampung drpd rumah tu terbiar.. mmg banyak banyak banyak sgt perubahan.. halaman rumah tu pown smaken mengecil but still besar laa... still boleh maen bola, kriket, camping2, bakar, pondok2 mcm dulu.. pokok2 pown still ade untuk dipanjat.hehe! cume, da x muat sgt kowt utk maen golf mcm dulu..hahha.. ok! balek dr rumah kampung tu,kitorang singgah minum cendol, tempat aku ngan spupu2 seperjuangan aku lepak2.. kitorang minum cendol sambel borak2.. lps kitorang da tgk rumah tu, mkn ABC sume.. kitorang pown pegi umah acek balek..aku byk tido kat sane.. lps makan n da borak2.. kitorang betolak balek.tp, x balek lg.. kitorang pegi Starfield Club.

starfield,ubatkan penyakit perut bangang aku nyh*..malas nak cite.
kat starfield, sementare tunggu kakngah *... aku ngan baby lapar sgt.. so,babah kasi card starfield die n suruh kitorang pegi makan...so,aku ngan baby pegi makan kat club, order chicken chop, maaf kdp mashitah! hahah.. sabtu ni, kene pegi starfield tu balek.

p/s : pictures later.

No comments: