Sunday, December 14, 2008

makan makan

seperti biase..org mcm aku ni kan mmg kuat makan..tu psl la azim asyek ejek aku gemok2 je.. walawpun aku taw aku x gemok sbenarnye.. haha.. hhmmm... memandangkan aku asyek lapar je ketike malam2 nyh..meyh aku kasitaw sket menu2 aku!ahha .

  • first choice , nasi pelbagai lauk
Photobucket

haa...kalaw ade nasi bwh tudung salji tu..makan je ape yg ade..x yah susah2..aku nie kalaw masak x de la terel so, dr masak lebih baek makan je bende yg bibik masak tu :PP n kalaw byk sgt lauk sampai x dpt buwat pilihan.. ikowt la care aku ni..bg kan nasi kepade due bahagian..dan pilih lauk yg bersesuain dan asingkan ikowt nasi td..ni untuk lauk yg x sesuai dimakan bersame2 lauk laen mcm kari ngan ikan masak kicap ni.. :DD

  • second choice , sausege telurr

Photobucket

haa...ini care masak pown korang mesti da taw..kalaw still x taw, gi tgk balek older post aku!!hee.. yg ni pown best la jugak.. aku suke!

  • third choice , pancake

Photobucket

haa...aku suke jugak makan bende ni..tp, aku x pro sgt..buwat pown,pelbagai bentuk jadi..haha..tp,sedap!&& kalaw makan ni sedap disertekan cocktail.. ahaha.. mengancam sungguh.tp,agak leceh.. eheh..

  • fourth choice , meggi

Photobucket

lol.inilah makanan paling cikai skali..meggi, tp, kitorang panggel cecair sodium..haha..meggi x baek utk kesihatan.. so, kene jd menu yg akher2 sket.. walaupon mmg slame nyh meggi la yg jd menu paleng kerap.. ye laa... kalaw da lauk, sausge, pancake sume da x de.. koman2 pown meggi mesti ade..ahha..so, dont worry!

haa..ni la menu yg ade kat umah slalunye..tp,kitorang still ade menu istimewa..mmg agak kerap la diamalkan.. haha.. ape lagi, mcD feveret tu la! haha..menu ni slalu kalaw ibu x tido2..haha...senang membodek! :DD

No comments: