Saturday, December 6, 2008

bekampung

Photobucket
aku yang tinggi!

hallooooooo..maghrib2 td lagi babah da siap2..nak gi mane tuh??hihi...pastu,babah pown suruh kitorang siap,nak pegi umah Andak..nak bekampung sket..bincang2 psl kawin kak azie..haa..da x lame lg tuh nak ke jinjang pelamin..huhu..hrmm..aku pown tepikir jugak bile la tym aku nanty..haha!x de maknenye!tym kat sane..aku makan.sronok.makan sedap..aku makan kuih yg ade jagung tu..mahsyuk btul.hee..pastu..td,aku sempat lg sakit perut..tetaw je la saket perut current aku nyh..ahha..anyway,kitorang jumpe jugak kak ina td..sepupu kitorang punye wife..tp,agak kebudak budakan sket la..tgk badan la!ahha..stiap kali jumpe je mesti ukur2 punye..ahah..

good news! :aku la yg tetinggi skarang antare girls' dlm family nyh..


tomorrow,selapas discuss2 punye..our family da cadang nak betolak ke kampung esk pagi2 lagi..
wah awhhh!!x sabar sgt nyh nak korban2..haha

No comments: