Tuesday, November 25, 2008

Time Square

all of us
syafiqah,leen,izatty,ain,suhaila
fadhilah,fathia,hafizah,afiera

boWling!

me n leen
kitorang dulu mmg bergaduh!
haha

ain n me!

morning2 lagyh..aku da wake up!coz atuk da nak balek kampung n aku plak nak gi TS,ade sedikit reunion ngan budak2 standart 6!pg tuhh..ibu tolong hantarkan..tumpangkan izatty skali...
izatty,change a lot!she looks like a good girl!very2 a good girl!..haha..dulu,die laen..tym geng2 ngan sarwinda sume taw..look more menyerlah laa..tp,die baek!continuee with my story..

transport!
first2,ibu send us to bukit jalil.then,we bought LRT's ticket from bukit jalil to HAng Tuah!from Hang tuah,we just walked to the TS...we trough the penjara Pudu!haha..tym,we walked to the TS tu...kakak tepi jalan bg kitorang susu kotak..kitorang trime jee..n pgg susu tu..n then,balek pulak..same je,but,dr TS kitorang naek monorail ke Hang Tuah!

reunion!
sampai2 je..kitorang terus pegi mcD,izatty n me waited the others friends at mcD about 15min.then,Ain n her cousin reached first..followed by fafa and then baru la yg laen2 tu sampai..for a long tym we are not seeing n meet each others,now,kitorang agak kekok!n aku la yg memecahkan kekekokan tu..haha..aku je yg bising2 n x nak laa mcm skema sgt..haha..after that,kitorang just jalan2!!aku ajak pegi Romp,sampai kat romp,aku beli baju satu..colour kelabu!kelabu lagyh!!kdg2 aku bengang psl aku nyh asyek beli kaler kelabu je..tp,baju tu cantek.so,aku beli je laaa.hahah..after that,we went to the KFC!i ate alaa..yg twister tu...tym2 tgh2 makan tu...tibe2,Zaheed n Afzal muncul..Zaheed membesar sbg seorang yg hensem sekali manekale Afzal still pendek..hahah..lps2 makan2...kitorang pegi surau...ade yg "red light" tu pegi kat bowling dulu..so,lps semayang..kitorang terus jumpe dorang kat bowling...yg penting..kehulu kehilir kitorang pegi,kitorang tetap pegang susu kotak free yg dapat td..

bowling...
fafa hebat gile manekale aku plak sgt la ntah pape...tp xde la terok sgt sampai longkang je keje..cume x de strike pulak kali nyh!hahah...kitorang maen 2 frame...agak memenatkan jugak laa..psl susu kotak tu plak...stelah penat bwk die jln2,kitorang pown hantar susu tu masok tong sampah!haha..lps tu..kitorang jln2 n beli coklet sket n aku pown balek....

No comments: